| کد خبر: 48635 |

پیشرفت ۸۰ درصدی تعریض آزادراه تهران - کرج

تین نیوز | مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان البرز از پیشرفت ۸۰ درصدی تعریض آزادراه تهران-كرج خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان البرز٬ مدیریت ساخت و توسعه راه های استان البرز گفت: تعریض بخشی از آزاد راه تهران - كرج تا حدودی به ظرفیت محور افزود.
 
افشین پیرنون اضافه كرد: در سال های گذشته معضل ترافیك آزاد راه تهران - كرج ، وزارت راه وشهرسازی را برآن داشت تا با تعریض آزاد راه از ۳ خط به ۵ خط نسبت به افزایش ظرفیت آزادراه موجود به عنوان اصلی ترین مسیر ارتباطی اقدام کند اما این طرح با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیكی در چند نقطه بدلیل معضلات ناشی از معارضین اعم از ملكی و مستحدثات واقع در مسیر اعم از پلهای احداثی قبلی مانند كلاك، فردیس و گالری‌های مترو در محل گرمدره متوقف شد.
 
وی خاطر نشان كرد: از طرفی با توجه به اینكه در زمان شروع اجرای این طرح استان البرز از تهران مجزا نشده بود، قرارداد و اعتبارات مربوط به پروژه در اختیار اداره كل استان تهران بوده كه تاكنون تفویضی در این مورد به استان البرز صورت نپذیرفته و عملا قرارداد پیمانكار نیز در حال اتمام بوده و اعتباراتی نیز برای سال‌جاری این پروژه در نظر گرفته نشده است.
 
پیرنون بیان کرد: طرح تعریض آزادراه تهران – كرج – قزوین به دلیل شرایط خاص و ویژه ترافیكی - منطقه ای نیازمند تعامل تمام دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری، پلیس  و شورای ترافیك استان بوده و برای اعتبارات آن باید چاره ای به صورت پایدار اندیشیده شود. آزاد راه تهران -كرج -قزوین یكی از محورهای مهم مواصلاتی كشور است كه در حوزه استحفاظی استان های تهران –البرز و قزوین واقع شده و شاهراه ارتباطی ۱۳ استان كشور به حساب می آید كه باید برای رفع ترافیك در این آزادراه نگاه ویژه ای شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.