| کد خبر: 36759 |

جاده اردبیل - سرچم هنوز تکمیل نیست / تناسب حوادثبا میزان تردد

تین نیوز | مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: جاده سرچم هنوز تکمیل نشده و روند ساخت آن تداوم دارد.
 
علی حیدری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بخش هایی از این جاده گفت: این جاده هنوز به عنوان یک جاده کامل نیست و راه و شهرسازی اقدامات متعددی برای تکمیل آن در دست اجرا دارد.
 
وی در پاسخ به چرایی بهره برداری از این جاده با وجود ناقص بودن، اضافه کرد: امکان تردد در جاده وجود دارد و در حال حاضر بخش عمده ای از ترددهای مرکز استان از این جاده ثبت شده است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی دلیل تصادفات و حوادث را تردد بالا در این جاده دانست و گفت: به تبع وقتی تردد در جاده بالا باشد شاهد بروز حوادث نیز خواهیم بود.
 
حیدری معتقد است در تمام طول جاده تابلوهای رانندگی نصب شده و اگر بر اساس تابلو ها رانندگی صورت گیرد شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.
 
وی معتقد است اینکه گفته می شود سرچم هر روز حادثه می آفریند صحیح نیست و این جاده هر روز شاهد حادثه نیست و حوادث کاملا در وضعیت نرمال است.
 
حیدری در پاسخ به اهم اقدامات ایمن سازی جاده اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر از جاده ترانشه برداری شده و ریزش های طول جاده از همین ترانشه هاست که توانستیم بسیاری را گود برداری کنیم.
 
وی تاکید کرد: در برخی مواقع با وقوع بارش ترانشه ها احتمال ریزش دارند که با تابلو های راهنمایی به راننده اطلاع رسانی شده است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان عملیات آسفالت ریزی در این جاده را نیز ناتمام توصیف کرد و گفت: یک کیلومتر از آسفالت لایه دوم باقی مانده و در دست اجرا است.
 
حیدری از جمله برنامه های بهسازی جاده را اجرای چهار پارکینگ عنوان کرد و گفت: تاکنون پنج پارکینگ به اتمام رسیده است.
 
وی در عین حال به اخذ چهار فقره مجوز احداث پمپ بنزین در این جاده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تکمیل روشنایی تونل ها و سایر ملزومات ایمن سازی نیز در دست اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.