| کد خبر: 36254 |

۲۰ کیلومتر راه اصلی در اردبیل احداثشده است

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث 20 کیلومتر راه اصلی در استان اردبیل از ابتدای سال جاری خبر داد.
 
علی حیدری صبح امروز در بازدید از عملیات زمستانی راهداری در محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار کرد: یکی از وظایف این اداره کل در قالب معاونت راهداری توجه به اهتمام ساخت راه نگهداری و ایمنی آن است که در این حوزه فعالیت‌های مثبت و مطلوبی نیز انجام شده است.
 
وی گفت: با هماهنگی پلیس راه و حمل و نقل تلاش کردیم تا نقاط حادثه‌خیز شناسایی و نسبت به آشکارسازی و رفع آنها اقدام اساسی را انجام دهیم که در این زمینه فعالیت‌های خوب و مثبتی را نیز شاهد و ناظر بودیم.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در سال جاری در قالب ستاد راهبری در این زمینه از 47 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده استان بخش عظیمی از آنها با بهسازی و مناسب‌سازی رفع شده است.
 
حیدری تصریح کرد: در 9 ماهه امسال نیز ما در حوزه راهداری موفق شدیم 253 کیلومتر آسفالت‌راه‌ها را انجام داده و در کنار آن 2 هزار و 400 کیلومتر خط کشی را به انجام برسانیم.
 
این مسئول ادامه داد: این اداره کل فعالیت‌هایی نیز در حوزه لکه‌گیری و درزگیری آسفالت تخریبی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی داشته که در مساحت 4 هزار کیلومتر مربع به انجام رسیده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نصب و اجرایی شدن 14 هزار تابلوهای اخطاری را در محورهای مواصلاتی با همکاری پلیس راه استان یادآور شد و گفت: بیش از 100 هزار شاخه گاردریل نیز در این مدت نصب شده است.
 
حیدری به ساخت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: 20 کیلومتر جاده اصلی احداث شده است که این محورها اغلب در مسیر فیروز آباد ـ خلخال، اردبیل ـ سرچم، مشگین‌شهر ـ  اردبیل، پارس‌آباد ـ سربند و گرمی به بیله‌سوار انجام شده است.
 
وی فعالیت شبانه‌روزی راهداران را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی یادآور شد و بیان کرد: اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان با روحیه مضاعف حضور دارند به طوری که از 6 هزار و 500 کیلومتر طول محورها و مسیرهای مواصلاتی استان سعی کردیم در همه مناطق به ویژه مناطق برفگیر و کوهستانی راهداران مستقر شوند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به جاده همسنگ با معیارها و شاخصه‌های تعریف شده به طول 11 هزار کیلومتر اشاره کرد و ادامه داد: ما در همه این جاده‌ها و محورهای مواصلاتی سعی کردیم تا با استقرار اکیپ‌های پرتوان راهداری امکان ارائه خدمات را تقویت کنیم.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدری در پایان سخنان خود گفت: در فصل زمستان 72 اکیپ راهداری با 310 نفر راهدار و بیش از 214 دستگاه خودروهای سنگین راهداری تلاش می‌کنند تا در قالب 14 راهدارخانه به هموطنانمان ارائه خدمات کرده و زمینه خدمات‌رسانی بیشتر را فراهم آورند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.