| کد خبر: 32183 |

انتظار امضای قرارداد در همایش‌ها بی‌جاست

تین نیوز | معاون صنایع وزیر صنعت با بیان اینکه از همایش‌های بین‌المللی مثل خودرو انتظار داریم همکاری قطعه سازان و خودروسازان داخلی با شرکت های خارجی را سرعت بدهد گفت: نباید توقع داشت به محض برگزاری همایشی دو طرف موفق به عقد قرارداد شوند.
 
محسن صالحی نیا با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های بین المللی زمینه مناسبی را برای تعمق همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی به وجود می‌آورد، اظهار داشت: نباید توقع داشت به محض برگزاری همایشی دو طرف موفق به عقد قراردادی شوند بلکه در این جلسات مسیرها و اهداف مشخص و به مرور سطح همکاری‌ها تعیین می‌شود.
 
 وی با بیان اینکه درحاشیه همایش بین المللی صنعت خودرو سه جلسه را با میهمانان برنامه برگزار کردیم، افزود: در این جلسات استراتژی وزارت صنعت برای همکاری با شرکت های خارجی عنوان شد و حتی برخی از آنان بسیاری از این شرایط و قواعد ایران را قبول داشتند.
 
معاون صنایع وزارت صنعت اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی روند همکاری قطعه سازان و خودروسازان داخلی با شرکت های خارجی با سرعت بیشتری همراه شود چراکه متأسفانه در این رابطه حرکت های کندی را انجام داده ایم.
 
 صالحی با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی کشور در سال های اخیر با تولید محصولات متنوع اقدامات مؤثری را برای کسب رضایت مشتریان انجام داده است، تصریح کرد: باید در قراردادهای جدید استراتژی ایران مدنظر قرار گیرد تا همانند گذشته با مشکلاتی روبه رو نشویم.
 
وی درپاسخ به اینکه آیا شرکت های خودروساز باید در قراردادهای جدید حتما استراتژی وزارت صنعت را رعایت کنند، گفت : وزارت صنعت با جلسات مختلف کارشناسی و همفکری با تمام مسئولین این استراتژی ها را تعیین کرده است و منافع ملی و شرکت های داخلی تا حد قابل توجهی برای کسب یک تعامل برد-برد با شرکت های خارجی در نظر گرفته شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.