| کد خبر: 267542 |

۴۱۹ راه روستایی به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد

مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: در حال حاضر هیچ یک از محورهای شریانی مسدود نیست و تنها ۴۱۹ راه روستایی به دلیل بارش برف وکولاک مسدود شده اند.

تین نیوز

مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: در حال حاضر هیچ یک از محورهای شریانی مسدود نیست و تنها ۴۱۹ راه روستایی به دلیل بارش برف وکولاک مسدود شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری با بیان اینکه هزار ۵۶هزار و۷۰۰ باند کیلومتر از راه های کشور به دلیل بارش برف و کولاک در استان های مختلف برف روبی انجام شده است گفت: استان های آذربایجان شرقی،  آذربایجان غربی، کردستان،  زنجان ، ایلام ، تهران،  چهارمحال و بختیاری ، اردبیل ، کهگیلویه و بویراحمد،  همدان ، کرمانشاه، لرستان،  مرکزی  درگیر بارش برف و کولاک بودند و استان های گیلان، مازندران و گلستان هم در این مدت درگیر بارش باران بودند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز  آزاد راه تهران شمال و محور کرج چالوس به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بودند که با همت نیروهای راهداری بازگشایی شد.  اما تا صبح امروز ۴۱۹ راه روستایی مسدود شده است که نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی آنها هستند. 

بهرامی نیا توضیح داد: ۳۶۴ خودرو در زیر برف و کولاک مانده بودند که با کمک نیروهای راهداری خارج شدند همچنین ۱۰۲ عملیات ریزش برداری داشته و ۳۹ هزار تن مصالح و شن و نمک در جاده های کشور استفاده شده و ۵هزار و ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۷هزار نفر  نیروی راهدار در روز درگیر این عملیات برف روبی بوده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.