| کد خبر: 264993 |

امروز انجام شد:

افتتاح مترو پرند و 4 هزار واحد مسکونی

امروز علاوه بر بهره برداری از مترو پرند، بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند افتتاح می شود.

تین نیوز

در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به پرند علاوه بر بهره برداری از مترو پرند که با تلاش های مجموعه وزارت راه و شهرسازی تکمیل شد، بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، امروز نهم آذر ماه با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه هایی که با تلاش های وزارت راه و شهرسازی تکمیل شده است، افتتاح می شود.

افتتاح متروی تهران پرند به طول ۱۸ کیلومتر که از شهر آفتاب به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) و از آن فرودگاه به شهر جدید پرند ادامه پیدا می کند با منابع وزارت راه و شهرسازی، بخشی از افتتاح های امروز است. همچنین، مقرر است تا بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح و تحویل متقاضیان شود.

علاوه بر آن بخشی از خدمات زیربنایی در این شهرستان تامین شده و مقرر است تا در بخش روبنایی نیز یک مدرسه، یک مسجد و یک بوستان که با هزینه های شرکت عمران شهرهای جدید احداث شده است به بهره برداری برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تا دیروز اینجا , 36 نفر ناله کن خوابیده بودند تا خبری از متروی پرند کار می شود درجا بیان ناله و غرغر کنن و عملیات تخریب را استارت بزنن امروز که متروی پرند افتتاح شده اینجا شده سوت و کور مثل خیلی سایت های دیگر , دوستان تخریب چی گویا رفتن یک نفسی چاق کنن تا خودشونو آماده کنن برای ناله ممتد بعدی سر ساخت ابرپروژه ایی دیگر در این مملکت .
    ساخت مترو از اون دست پروژه های بشدت سخت در تمام ابعاد است که حتی کشورهای پیشرفته با اقتصاد و توان فنی اجرایی بسیار بالا در ساخت چنین ابرپروژه ایی , لاکپشتی حرکت می کنند کل سابقه مترو در ایران به شکل اجرایی به 25 سال هم نمی رسه اما ما کشورهای قدرتمند صنعتی را جا گذاشتیم و در حال جا گذاشتن در طول شبکه , تعداد ایستگاه های مترو , ناوگان و .. هستیم که بیش از 100 سال در این بحث قدمت دارند همین ترکیه که چپ و راست تو سر ما کوبیده می شه متروش در مثلا استانبول , تاریخچه ایی از سال 1875 داره اما کل شبکش به 120 کیلومتر هم نمی رسه !
    امروز یک اتفاق تاریخی برای تمام جنوب غرب تهران افتاد که سطح زیست , سطح سلامت و حتی سطح معیشت مردم در این مناطق را کاملا ارتقا می ده .