| کد خبر: 263268 |

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی در ساخت شهرک‌ های مسکونی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های آماده سازی برای ساخت شهرک های مسکونی در قالب طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی دنبال می شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های آماده سازی برای ساخت شهرک های مسکونی در قالب طرح های نهضت ملی مسکن به جد در آذربایجان غربی دنبال می شود و این اداره کل اهتمام ویژه ای در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حاشیه نشست تخصصی نهضت ملی مسکن در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: تولید مسکن و اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی در اولویت بوده و تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

 وی افزود: توسعه زیر ساخت های مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک ها از برنامه های مهم  بوده که در این بخش فعالیت های مناسب و قابل توجهی در آذربایجان غربی انجام شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش شهرک سازی ۳ هزار و ۸۶ هکتار زمین در هفت شهر  آذربایجان غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برای شهرک سازی است و روند ایجاد شهرک های جدید مسکن تسریع می یابد.

 حمزه لو افزود: سهمیه آذربایجان غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با جدیت دنبال می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.