| کد خبر: 262014 |

افزایش پنج ناوگان مینی‌ بوس به حمل و نقل شهری چابهار

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: پنج خودروی بنزینی "ون وانا" حمل و نقل شهری جدید در چابهار اضافه شده و همچنین شاهد پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه CNG هستیم که امیدواریم رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: پنج خودروی بنزینی "ون وانا" حمل و نقل شهری جدید در چابهار اضافه شده و همچنین شاهد پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه CNG هستیم که امیدواریم رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

محتاج رئیسی اظهارکرد: هر کدام از این خودروهای"ون وانا" به قیمت ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده و به ظرفیت جابجایی ۶۰ نفر در هر سرویس و در کنار ۱۸۰ دستگاه خودوری سواری زرد به فعالیت حمل و نقل درون شهری ادامه می‌دهند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا حمل و نقل شهر چابهار را بهتر کنیم و در این باره علاوه بر ناوگان یاد شده چهار دستگاه اتوبوس شهری هم فعال هستند و سه دستگاه اتوبوس دیگر که خریداری شده ولی تاکنون وارد ناوگان خدمت به مردم نشده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: جایگاه سی ان جی با چهار نازل برداشت گاز به خودروها و اعتبار هفت میلیارد تومان و پیشرفت ۴۳ درصد در حال کار است و تا دهه فجر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: چابهار شهر توریستی، اقتصادی و تجاری، تفریحی و گردشگری است بطوریکه سالانه حدود یک میلیون نفر مسافر و سرمایه‌گذار در آن تردد می‌کنند و این حجم مسافر نیاز به جابجایی دارند.

رئیسی تصریح کرد: تاکسی‌های شهری علاوه‌بر دریافت سوخت ۴۰۰ لیتر با قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۰۰ لیتر به قیمت سه هزار تومان، همچنین لاستیک، روغن و پرداخت مابه تفاوت قیمت سوخت نیز به آنان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پس از ۲۰ سال با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد حوزه حمل و نقل عمومی شهر چابهار در دیماه سال گذشته(۱۴۰۱) مجددا با ۲ دستگاه اتوبوس آغاز بکار کرد، افزود: خیلی خوشحالیم که پس از گذشت ۲ دهه ظرفیت سیستم حمل و نقل عمومی چابهار راه‌اندازی شده و در هر چند وقت رونق بیشتری را شاهد هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.