| کد خبر: 260994 |

جاده ارتباطی ۱۲ روستای سیل زده در شهرستان مشگین شهر بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: راه ارتباطی ۱۲ روستا در شهرستان مشگین شهر که در اثر سیل چند روزگذشته مسدود شده بود پاکسازی و بازگشایی شد.

تین نیوز

 

رضا فرج پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از راه روستاهای سیل زده با بیان اینکه بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی از روستای شهرستان مشگین شهر موجب وارد آمدن خسارت به راه های ارتباطی این روستاها شده گفت: از همان ابتدای وقوع سیلاب راهداران از ساعات اولیه در محل حضور یافته و با تجهیز همه امکانات و نیروی انسانی کار بازگشایی را انجام دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرج پور از بازگشایی و پاکسازی جاده های ارتباطی ۱۲ روستا به طول تقریبی ۳۶ کیلومتر توسط راهداران در شهرستان مشگین شهر خبر داد و تصریح کرد: راهداران با بکارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر ۱ دستگاه بولدوزر و ۴ دستگاه کامیون و نیروی انسانی عملیات پاکسازی و لایروبی را انجام داده اند.

 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: راههای روستایی کوجنق، دوست بیگلو، سرخانلو، خانکندی و کنچوبه از جمله محورهای مواصلاتی بودند که در سیل اخیر شهرستان مشگین شهر دچار آسیب شدندوفعالیت راهداران در این محورها همچنان نیز ادامه دارد.

فرج پور با اشاره به اینکه با حضور و تلاش شبانه روزی راهداران کار تنقیه، لایروبی، پاکسازی گل و لای و بازگشایی انجام شده تصریح کرد: هیچگونه مسدودی و مشکل در تردد اهالی و هم استانی ها از این مسیر وجود ندارد و ترددبرای مردم و رانندگان برقرار است.

گفتنی است: طبق اعلام کارشناسان فنی راه میزان خسارت وارده به محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان مشگین شهر در جریان این سیل بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.