| کد خبر: 259335 |

۳۶ دستگاه خودرو حامل قاچاق سوخت در هرمزگان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت و کشف ۹۵ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق و توقیف ۳۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین فعال در قاچاق سوخت در هفته گذشته در استان خبر داد.

تین نیوز

سردار علی اکبر جاویدان چهارم مردادماه، در تشریح خبر توقیف ۳۶ دستگاه خودرو حامل قاچاق سوخت در هرمزگان، گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه های استان صورت پذیرفت، ۳۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته مجموعا ۹۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۷۴ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جاویدان با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق در استان هرمزگان، ارزش سوخت های قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۳ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی صورت گرفته مجموعا در حوزه قاچاق کالا و ارز ۸۶ دستگاه خودرو شوتی شناسایی و توقیف، ۱۴۹ متهم دستگیر ، ۵۲۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ۱۲۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.