| کد خبر: 256067 |

◄ تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت بومی

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در حال حاضر تمامی نگهداری ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان بومی و داخلی انجام می شود.

تین نیوز

 معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات تعویض انرژی چین پنج دستگاه جرثقیل کانتینری (zpmc ) شماره 17 با تلاش متخصصان داخلی با موفقیت و به شکل کامل در بزرگترین پایانه کانتینری ایران  انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، فریدون پیشدار با اشاره به تعویض انرژی چین پنج دستگاه گنتری کرین سوپر پاناماکس در بندر شهید رجایی اظهار داشت: این اقدام که از 23 فروردین ماه امسال آغاز شده بود، اردیبشت ماه جاری با 80 میلیارد ریال اعتبار در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از دانش بومی به اتمام رسید. 

 وی ادامه داد: پس از انجام نخستین طرح تعویض انرژی چین برای اولین بار در سال 1398 توسط متخصصان بومی که افتخاری برای کشور در زمینه نگهداری و تعمیرات گنتری کرین های سوپر پست پاناماکس هستند، با تعویض انرژی چین پنج دستگاه گنتری کرین یاد شده، متخصصان توانمند این بندر توانستند به رکورد 18 روز برای انجام این طرح دست پیدا کنند.

 معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در حال حاضر تمامی نگهداری ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان بومی و داخلی  انجام می شود. 

پیشدار افزود: انرژی چین به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل های برق، شبکه و فیبرنوری گنتری کرین های سوپر پست پاناماکس zpmc از اهمیت زیادی از لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

 گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با برخورداری از پیشرفته ترین پایانه ها و تجهیزات کانتینری و برخورداری از ۳۰ دستگاه گنتری کرین، انجام ۹۰ درصد کل آمار جابجایی کالاهای کانتینری کشور را  برعهده دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.