| کد خبر: 255712 |

یارانه سوخت خودروهای باری، به حساب مالکان واریز شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به درخواست های مکرر مالکان ناوگان باری درون شهری، باید یارانه سوخت این خودروها به حساب مالکان این خودروها واریز شود.

تین نیوز

​مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به درخواست های مکرر مالکان ناوگان باری درون شهری، هرچه سریع تر باید یارانه سوخت خودروهای سبک و سنگین به حساب مالکان این خودروها واریز شود.

 

به گزارش تین نیوز، سیدعلی عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم اتصال وب سرویس باربرگ و سامانه utcms وزارت کشور به سامانه های موجود راه اندازی شده در کلان شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و چند شهر دیگر، اظهار کرد: با استفاده از این وب سرویس می توان خدمات سریع تر همراه با مدیریت بهینه ناوگان باری درون شهری را رقم زد.

وی افزود: مشکلات مربوط به ناوگان حمل ونقل در کل کشور به صورت کلی در قالب مسافر و بار، ناشی از اجرا نشدن بعضی قوانین و نبود توجه به مسائل قانونی است؛ همچنین مشکل سوخت از بزرگ ترین چالش های حوزه حمل ونقل در ناوگان بار به ویژه ناوگان بار سنگین و دیزلی در راستای تردد شهری و بین شهری است که در حال حاضر توسط وزارت کشور و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت در حال پیگیری است و بر اساس پیمایش ناوگان های بار و دیزلی سوخت مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: موضوع گازوئیل و جلوگیری از قاچاق آن از سمت نهادهای کشور و امنیتی با جدیت در حال رصد است، زیرا این سوخت جزو منابع ملی است و حفظ آن اولویت دارد، لذا قوانین و شیوه نامه هایی در نظر گرفته شده است که بر اساس پیمایش به ناوگان های بار سوخت گازوئیل اختصاص یابد، اما تاکنون این اقدام در عمل به درستی رقم نخورده است.

وی با بیان اینکه در این راستا لازم است وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و وزارت کشور نیز به طور جدی به این موضوع توجه کنند، ادامه داد: سازمان مدیریت حمل ونقل بار به عنوان نماینده صنف ناوگان بار سنگین و دیزلی در کشور مطالبه گری را آغاز کرده است و چنانچه موضوع اختصاص گازوئیل به طور جدی پیگیری شود و به نتیجه برسد، به بهبود معیشت رانندگان، کیفیت ارائه خدمات آن ها و جلوگیری از اعتراض ها و اعتصاب ها کمک می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.