| کد خبر: 255704 |

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:

◄ پله برقی های فرسوده با آسانسور جایگزین می شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب ٣٢ دستگاه آسانسور جدید برای پل های عابر پیاده که دارای پله برقی فرسوده اند، خبر داد.

تین نیوز

مشهد - رحیم غازی | مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب ٣٢ دستگاه آسانسور جدید برای پل های عابر پیاده که دارای پله برقی فرسوده اند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، علی سمیعی در این خصوص اظهار کرد: اخیرا موضوعی مهم در شهرداری مشهد پیگیری می شود و آن جمع آوری پله  برقی های فرسوده پل های عابر پیاده و جایگزینی آن با آسانسورهای جدید است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که از عمر پله  برقی ها حدود ١۴ سال می گذرد، عمر مفید آن ها گذشته و بسیار حادثه خیر است. علاوه بر آن استفاده از پله برقی ها برای معلولان، توانیابان، افراد دارای ولیچر و کالسکه ممکن نیست، همچنین سالمندان و کودکان نیز در استفاده از پله برقی دچار مشکل هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طبق بررسی و مطالعه های که انجام دادیم و کلیه پل های عابر پیاده ای که مجهز به آسانسور و پله برقی است را شناسایی کردیم این دست از پل ها نیاز به تعویض ندارند، چند وقت پیش اخباری مبنی بر اینکه یکی از پله های برقی حادثه ای داشته منتشر شد که این گونه نبوده است؛ جمع آوری پله  برقی های فرسوده از قبل جزو برنامه های شهرداری بوده است.

سمیعی تاکید کرد: سال گذشته قراردادی بر مبنای خرید و نصب ٣٢ دستگاه آسانسور جدید برای پل های عابر پیاده منعقد کرده ایم که طی ۲ یا سه ماهه آینده این کار انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز،  پل های عابر پیاده از جمله امکانات پر مصرف در سطح شهر هستند که با تجهیز آنها به پله برقی و یا آسانسور، وظیفه مهم سرویس و نگهداری مداوم را در اولویت قرار می دهد.

مسئولین شهرداری باید گردش ناظران خود را برای رصد فعالیت به هنگام پیمانکاران سرویس و نگهداری، بیش از پیش کنند و به تماس های شهروندی برای اعلام خرابی و رفع نقص بسنده نکنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.