| کد خبر: 255577 |

انجام پروازهای حج امسال با 11 فروند هواپیمای ایران ایر

در همایش روسای شعب و دست اندرکاران حج تمتع ۱۴۰۲ که با حضور رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل هما برگزار شد، مقرر شد جمعا 11 فروند هواپیمای هما به عملیات اعزام حجاج اختصاص یابد.

تین نیوز

در همایش روسای شعب و دست اندرکاران حج تمتع ۱۴۰۲ که با حضور رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل هما برگزار شد، مقرر شد جمعا 11 فروند هواپیمای هما به عملیات اعزام حجاج اختصاص یابد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همایش روسای شعب و دست اندرکاران حج تمتع ۱۴۰۲ با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل هما برگزار شد.

در این مراسم،کاپیتان فرزادی پور، مدیرعاکل هما در جمع روسای شعب و دست اندرکاران حج خطاب به روسای شعب هما اظهار داشت:

نوع خدمت رسانی به زوار، امسال باید با سال های گذشته متفاوت باشد. با تعامل و همکاری با سایر نهادها در استان خود، حج به یادماندنی برای زائران بیت الله الحرام رقم بزنید.

وی به برکات خدمت رسانی به زائران نیز اشاره کرد و گفت: نوع کار ما خدمت رسانی به مردم است ولی در ایام خاص مانند حج و اربعین، برکات این خدمت رسانی، با دعای خیر هموطنان، در شرکت، جاری و ساری خواهد بود.

کاپیتان فرزادی پور روسای شعب را نماینده مستقیم مدیرعامل در منطقه حوزه عملیاتی آنان دانست و افزود: روسای شعب، نماینده و پرچمدار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هستند و هر حرکت مثبت و شایسته، آثار مثبتی در هما در پی خواهد داشت.

در ادامه جلسه بهروز رئیسی، معاون بازرگانی هما نیز به چگونگی عملیات حج امسال اشاره کرد و گفت: امسال بیش از دوبرابر سال گذشته، زائر به خانه خدا انتقال پیدا خواهد کرد.

به گفته رئیسی عملیات رفت از ۳۱ اردیبهشت ماه به مدت یک ماه صورت گرفته و ۹ فروند هواپیما این عملیات را انجام خواهند داد.عملیات برگشت نیز از ۱۳ تیرماه آغاز خواهد شد و تا سوم مردادماه ادامه خواهد داشت و حجاج با ۱۱ فروند هواپیما به کشور بازخواهند گشت.

در ادامه این جلسه محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز با حضور در این همایش به خدمات هما در برهه های مختلف اشاره کرد و گفت: صنعت هوایی کشور وامدار و محصول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و هما همواره بازوی قدرتمند نظام و خدمت به مردم بوده و در تمام برهه ها، حضوری پررنگ و فعال داشته است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری هما را تراز خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: بعد از دوسال همه گیری کرونا و مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه، سال گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماموریت های مهمی چون حج تمتع، عملیات اربعین و پروازهای بازی های جام جهانی را با موفقیت به انجام رساند که این امر، نتیجه نیروی انسانی متعهد و متخصص در هما بوده که نمونه و الگو در صنعت هوایی کشور است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مهمترین ماموریت هما در سال ۱۴۰۲ را عملیات بزرگ انتقال زائران خانه خدا جهت انجام مناسک حج دانست و گفت: امسال نسبت به سال گذشته، آماری بیش از دوبرابر سال گذشته در تعداد زائران خانه خدا را شاهد هستیم ولی باوجود همه کمبودها و مشکلات، مطمئنیم با تیم قوی حاضر در مجموعه ستادی و عملیاتی هما و تعامل سازنده با سایر ارگان ها و سازمان های دست اندرکار حج، امسال برگ زرین دیگری به تاریخ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه دولت جهت نوسازی ناوگان هوایی کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی خوبی برای بازسازی و نوسازی ناوگان کشور خصوصا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.