| کد خبر: 255129 |

نرخ کرایه 1402 تاکسی های اصفهان اعلام شد

پرورش گفت: نرخ کرایه تاکسی های شهری اصفهان در سال 1402 اعلام شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه تاکسی های شهری، گفت: نرخ های جدید کرایه انواع تاکسی های شهر در سال جاری پس از تصویب مراجع ذی ربط به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

 

به گزارش تین نیوز، محمد پرورش در گفت وگو با ایمنا اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی طبق وظیفه قانونی خود تعرفه کرایه تاکسی را اسفندماه سال گذشته برای ارائه به مراجع ذی ربط تعیین کرد و پیشنهاد داد.

وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی، هر کورس چهار هزار تومان شده است، افزود: در نرخ های تصویب شده فعلی، موارد فنی و عوامل تأثیرگذار بر نرخ، بررسی و ارزیابی شد و همچون سال گذشته، نظرات رؤسای خطوط، رانندگان و کارشناسان را نیز دریافت کردیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: برچسب نرخ های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی در اسرع وقت تهیه و توزیع می شود و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.

وی با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به صورت میدانی بر اجرای دقیق دریافت برچسب نرخ های کرایه و نصب آن نظارت می کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

پرورش خاطرنشان کرد: برچسب های نرخ کرایه به صورت رایگان در اختیار تاکسیرانان گذاشته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.