| کد خبر: 255105 |

از یکطرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس تا ترافیک سنگین در خروجی محورها

مدیرکل راهداری استان البرز با اشاره به ترافیک سنگین در خروجی محورها، گفت: آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس یکطرفه شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری استان البرز با اشاره به ترافیک سنگین در خروجی محورها، گفت: آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس یکطرفه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر شمال به جنوب روان است.

به گزارش تین نیوز، علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های پل دزدبن، انارک و هزارچم سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران نیز وضعیت ترافیک و تردد مسافران در مسیر بازگشت را در محورهای کندوان و هراز سنگین اعلام کرد.

محسن هاشمی از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد و گفت: با توجه به تصاویر دریافتی ترافیک مسیر شمال - جنوب محور کندوان محدوده مرزن آباد تا ماسال سنگین است.

وی افزود: همچنین در محور هراز محدوده های چلاو و شاهندشت و بایجان وضعیت ترافیک سنگین و در دیگر محورها شامل سوادکوه و کیاسر تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.