| کد خبر: 254809 |

بیشینه دمای تهران امروز به ۲۳ درجه بالای صفر می رسد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز گاهی وزش باد شدید را دارد و بیشینه دما به حدودا ۲۳ درجه بالای صفر می رسد و کمینه دما به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز گاهی وزش باد شدید را دارد و بیشینه دما به حدودا ۲۳ درجه بالای صفر می رسد و کمینه دما به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی گفت: امروز در مناطق شرق و شمال شرق کشور پدیده غالب وزش باد است. همچنین فردا در شمال آذربایجان  شرقی اردبیل  گیلان و مازندران بارش را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما  همراه است.

رفیعی  افزود: فردا در مناطق جنوبی کشور و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد روز دوشنبه علاوه بر سواحل شمالی در آذربایجان های شرقی و غربی و اردبیل بارش پراکنده را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان و خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار باران وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و آب‌های جنوبی کشور خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان برای سه روز آینده افزایش موج را دارند که فعالان دریایی باید توجه لازم را داشته باشند.

به گفته رفیعی تهران هم گاهی وزش باد شدید را دارد و بیشینه دما به حدودا ۲۳ درجه بالای صفر می رسد و کمینه دما به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای کمینه ۵ درجه زیرصفر گزارش شد؛ همدان و زنجان هم ۱ درجه زیر صفر را تجربه کردند.

همچنین گرم‌ترین مرکز استان دیروز  با دمای ۳۴ درجه بالای صفر بندرعباس بود.

وی تشریح کرد: سردترین نقطه در کشور هم امروز صبح دیزین بالا با ۹ درجه زیر صفر در  استان البرز بود و دمای بوئین و میاندشت دراستان اصفهان و دشت نمدان در استان فارس نیز ۶ درجه زیر صفر گزارش شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.