| کد خبر: 254743 |

ایمن سازی جاده های مازندران اجرایی شد

در راستای افزایش ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی، انواع عملیات ایمن سازی جاده ها، شامل لکه گیری و چاله پرکنی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، ایمن سازی دوربرگردان ها و خط کشی جاده های مازندران انجام شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده های مواصلاتی استان، انواع عملیات ایمن سازی در سطح محورهای مازندران توسط راهداران اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، معاون راهداری از رفع نقص۱۳ نقطه پرحادثه با عملیات آشکار سازی خبر داد و افزود: قبل از آغاز طرح نوروزی اقدامات مستمری از جمله آشکارسازی نقاط پُرتصادف با نصب بنر، اطلاع رسانی و تقویت تابلو و علائم صورت گرفت و ۱۳ نقطه از ۸۸۷ نقطه پُرتصادف کشور مربوط به مازندران بود که طبق آخرین دستورالعملی که کمیسیون عالی ایمنی راه های کشور ارائه کرد، این نقاط مصوب را در فرصت اندک، آشکارسازی انجام پذیرفت.

محسن محمدنژاد با بیان اینکه علائم جاده ای نقش بسیار موثری در راه ها دارند و زبان گویای جاده ها محسوب می شوند، اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی، انواع عملیات ایمن سازی شامل لکه گیری و چاله پرکنی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، ایمن سازی دوربرگردان ها و  خط کشی محورها انجام شد.

محمدنژاد با اشاره به همت جهادی راهداران در عملیات خط کشی و نقش بسیار موثر این عملیات در کاهش تلفات جاده ای در سال گذشته در جاده ها، گفت: در همین راستا ۱۵۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

این مسئول اقدامات این اداره در زمینه ایمنی محورها، استقرار اکیپ ها و گشت های نظارتی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها، لکه گیری جاده ها، کاشت نهال در رفوژ میانی محورهای شریانی و اجرای خط کشی را از پیامدهای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای دانست که به طور متناوب و مستمر اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.