| کد خبر: 254610 |

افزایش قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می گوید کار کارشناسی برای قیمت ها انجام شده و هر زمان که ستاد تنظیم بازار ابلاغ کند، قابل اجراست.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می گوید کار کارشناسی برای قیمت ها انجام شده و هر زمان که ستاد تنظیم بازار ابلاغ کند، قابل اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما در ماه های گذشته خبرساز شده و با وجود درخواست های مکرر شرکت های هواپیمایی این اتفاق به صورت رسمی قبل از تعطیلات نوروزی رخ نداد و البته در مواردی به صورت غیر رسمی شاهد افزایش قیمت بودیم که این موضوع به واکنش سازمان هواپیمایی کشوری و دادستانی نیز منجر شد.

در عین حال شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، در روزهای پایانی سال درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما توضیح داد: قیمت ها باید براساس مصوبات باشد. از آذر ۱۴۰۰ قیمت بلیت هواپیما افزایش نیافته است و این افزایش از سوی سایت های مجهول بوده و قرار شده از طریق قوه قضاییه پیگیری شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه قیمت ها در نوروز افزایش نمی یابد، اما پس از عید، افزایش قیمت بلیت هواپیما برای سال ۱۴۰۲ در شورای ترابری بررسی می شود.

در این زمینه محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به اینکه داستان افزایش قیمت بلیت هواپیما به کجا رسید، اظهار کرد: در این خصوص ما نظر سازمان و شورای عالی هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی را تجمیع کردیم و ارائه دادیم و منتظر مصوبات ستاد تنظیم بازار هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به اینکه این افزایش قیمت چه زمانی رخ می دهد، گفت: کار کارشناسی برای قیمت ها انجام شده و هر زمان که ستاد تنظیم بازار ابلاغ کند، پس از تصویب قابل اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.