| کد خبر: 254549 |

یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۶

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال درحال اجرا است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال درحال اجرا است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال درحال اجرا است.  

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز ۱۷ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه است. 

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ فروردین از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

  جهان تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۸ فروردین از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.    

وی یادآور شد: تردد تمامی کامیون   و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به تردد عادی و روان خودروها در جاده های شمال اشاره کرد و افزود: باتوجه به پایان هفته انتظار داریم شاهد افزایش حجم خودروها در جاده ها باشیم که بحث اعمال محدودیت ترافیکی یک طرفه هم براساس ترافیک و به صورت مقطعی در جاده ها اجرا می شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.