| کد خبر: 254498 |

برقراری ۲۱هزار پرواز نوروزی در امنیت کامل؛ ۸۳ درصد پروازها به‌موقع انجام شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری ۲۱هزار پرواز نوروزی در امنیت کامل و جابجایی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارنفر مسافر در یازه زمانی ۲۴ اسفند۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۸۳ درصد پروازها به موقع انجام شد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری ۲۱هزار پرواز نوروزی در امنیت کامل و جابجایی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارنفر مسافر در یازه زمانی ۲۴ اسفند۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۸۳ درصد پروازها به موقع انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری  در خصوص اقدامات نوروزی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برنامه های نوروزی از دی ماه آغاز شد،همچنین هماهنگی ها و اقدامات لازم جهت تعمیر و بررسی هواپیماها و رفع گلوگاه های هواپیما صورت گرفت.

محمدی بخش افزود: تلاش شد در این ایام حداکثر ناوگان سرخط شود که در این راستا اسفندماه ۱۴۰۱ بیشترین هواپیما سرخط شد و نتیجه آن برقراری ۲۱هزار پرواز و جابجایی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارنفر مسافر در یازه زمانی ۲۴ اسفند۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بود.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز میانگین تأخیرات به ۱۹ دقیقه رسید و ۸۳ درصد پروازها به موقع انجام شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: مرکز مدیریت کنترل پروازهای نوروزی در سازمان هواپیمایی تشکیل شد که عوامل فرودگاه امام خمینی(ره)، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، همه شرکت های هواپیمایی، نمایندگان پلیس و سپاه و شرکت های هندلینگ از ۶صبح تا ۱۲ شب مستقر شدند و نظارت، کنترل، پایش، و رفع گلوگاه هایی که حین پروازهای نوروزی به وقوع می پیوندد، صورت گرفت.

به گفته محمدی بخش علی رغم شرایط آب وهوایی با حضور میدانی مدیران شرکت های هواپیمایی در مجموعه، تمامی پروازهای نوروزی با امنیت بالا و در ایمنی کامل انجام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.