| کد خبر: 254275 |

آمادگی فرودگاه بجنورد برای برقراری هوانوردی عمومی

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان شمالی گفت: فرودگاه بجنورد از ظرفیت برقراری هوانوردی عمومی برای پروازهای کمتر از 20 نفر برخوردار است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان شمالی گفت: فرودگاه بجنورد از ظرفیت برقراری هوانوردی عمومی برای پروازهای کمتر از 20 نفر برخوردار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد ابراهیم قدمگاهی اظهار کرد: فرودگاه بجنورد دارای قابلیت هایی نظیر پایگاه شدن برای شرکت های هواپیمایی است که تاکنون به آن توجه چندانی نشده است.

وی با اشاره به سهم فرودگاه در توسعه استان خراسان شمالی گفت: با برنامه ریزی منظم درخصوص افزایش پرواز در مسیرهای تهران، کیش و عتبات عالیات می توان در توسعه استان موثر واقع شد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان شمالی در رابطه با فرایند تکمیل کادر پرسنلی فرودگاه بجنورد، عنوان کرد: شایسته سالاری و مدیریت انرژی مهم ترین هدف فرودگاه در جذب نیرو است.

قدمگاهی ضمن اشاره به لزوم نصب سامانه ILS جهت ایجاد تحول در فرودگاه بجنورد، گفت: نصب و راه اندازی این سامانه کمک ناوبری موجب ایجاد تغییرات مثبت در فرودگاه بجنورد می شود.

وی درخصوص اقدامات افزایش ایمنی و سطح کیفی ارائه خدمات انجام شده در یک سال اخیر، گفت: رفع اشکال از چراغ های باند و اپروچ، حمایت و پیگیری جهت ثبت شرکت هندلینگ توسط نیروهای استانی و رفع مشکلات امنیتی فرودگاه از جمله امور انجام شده در سال 1401 بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.