| کد خبر: 253366 |

تعریض جاده اهواز مسجدسلیمان به کجا رسید؟

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اقدامات در حال انجام به منظور تعریض محور اهواز مسجدسلیمان را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اقدامات در حال انجام به منظور تعریض محور اهواز مسجدسلیمان را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی اظهار کرد: فاصله اهواز تا مسجدسلیمان حدود ۱۱۶ کیلومتر است که بخشی از این مسیر به طول ۲۶ کیلومتر از اهواز تا ملاثانی به صورت ۶خطه است.

وی افزود: محور ملاثانی مسجدسلیمان نیز به طول ۹۰ کیلومتر است که از این میزان دو قطعه در دست چهارخطه شدن هستند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دو قطعه ۱۰ کیلومتری از سه راهی نفت سفید به سمت آبگنجی و سه راهی گاوسوار به سمت آبگاه در دستور کار است تا نسبت به تعریض آن اقدام شود.

بهرامی ادامه داد: اخیرا نیز محور ملاثانی حدفاصل پلیس راه تا شهر جدید رامین پس از برگزاری مناقصه وارد فاز اجرایی شده و کار تعریض محور توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی افزود: برای قطعه آبگنجی به سمت دره خزینه نیز پیمانکار مشخص شده و در روزهای آینده عملیات اجرایی تعریض این قطعه آغاز خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: خوشبختانه گشایش های اعتباری خوبی برای این محور حاصل شده و از محل مصوبات سفر رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

بهرامی با تاکید بر لزوم چهارخطه شدن این محور عنوان کرد: تامین اعتبار پروژه از محل طرح های ملی و نفت در دستور کار است. در صورت تامین اعتبار پروژه های فعال در این مسیر در موعد مقرر اجرایی و به زیر بار ترافیکی می روند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    وقتی همه مسافران تلف شدن پس کی چهارخطه میشه....درضمن این محور هیچ فایده ای ندارد زیرا با این پیچ های خطرناک وغیراستاندارد عملا هیچ....تنها راه احداث جاده میانبر است..