| کد خبر: 253172 |

رئیس مرکز مدیریت راههای استان خبر داد؛

ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: بیش از ۱۴ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: بیش از ۱۴ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور مغان با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است گفت: میانگین سرعت متوسطه استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

وی در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۳۴ درصدی تردد را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۰ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بودامسال رشد چشمگیری را نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل با اشاره به اینکه در۱۱ ماهه گذشته ۷میلیون و۱۰۳ هزار و۵۸۴ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و۷۳۲۵۰۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده تصریح کرد:افزایش ۳۴ درصدی تردد را هم درمبادی ورودی و هم درمبادی خروجی استان شاهد هستیم.

نسیمی محورهای اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را دارای محورهای پرتردد استان برشمرد و اظهار کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و۷۵۷ هزار و۹۸۰ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۱۱ میلیون و ۲۱۶ هزار و۹۶۵ تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و ۸ میلیون و۲۲ هزار و۱۴۲ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

 رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل خبرداد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.