| کد خبر: 252799 |

◄ راه‌اندازى 15 آسانسور دیگر در ایستگاه‌هاى خط 7 مترو تهران

در دهه نخست اسفند ماه سال جارى 15 دستگاه آسانسور دیگر در ایستگاه خط 7 مترو، مراحل پایانى اخذ استاندارد بهره‌بردارى را گذرانده و بزودى وارد مدار استفاده عمومى مى‌شوند.

تین نیوز

حدود 100 روز بعد از راه‌اندازى آسانسور ایستگاه مهدیه در خط 7 مترو که با اخذ مجوزهاى لازم صورت پذیرفت، حالا خبر مى‌رسد که در دهه نخست اسفند ماه سال جارى 15 دستگاه آسانسور دیگر در این خط، مراحل پایانى اخذ استاندارد بهره‌بردارى را گذرانده و بزودى وارد مدار استفاده عمومى مى‌شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌ عمومى وامور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) به دنبال برگزارى جلسات متعدد کارشناسى بین متخصصین اداره کل استاندارد استان تهران و شرکت مترو تهران که در سال جارى تحقق و استمرار یافت، ضمن رفع اشکالات مطرح شده از سوى کارشناسان اداره استاندارد استان تهران و متعاقب تعاملات صورت گرفته، روند راه‌اندازى آسانسورهاى احداث شده در ایستگاه‌هاى خط 7 سرعت گرفته است.

مهندس "محمود یوسفى" مجرى خط 7 در این رابطه مى‌گوید: از 32 دستگاه آسانسورى که در ایستگاه‌هاى مختلف خط 7 ساخته شده ‌بود اما به دلیل عدم احراز مجوزهاى لازم وارد مدار بهره‌بردارى نشده ‌بود، آسانسور ایستگاه مهدیه در آبان ماه امسال با اعمال برخى تغییرات مجوز لازم را گرفت و اسفند ماه سال جارى نیز 15 دستگاه آسانسور در 6 ایستگاه دیگر اجازه استفاده عمومى خواهند ‌یافت.

این 15 دستگاه آسانسور در ایستگاه‌هاى برج میلاد (4 دستگاه)، بوستان گفتگو (4 دستگاه)، هلال احمر (2 دستگاه)، کمیل (2 دستگاه)، چهل‌تن دولاب (2 دستگاه) و آهنگ (یک دستگاه) راه‌اندازى مى‌شوند تا امکان استفاده از ایستگاه‌هاى خط 7 براى افراد کم‌توان جسمى و حرکتى، سالمندان و معلولان بیش از پیش میسر شود.

یوسفى در پایان افزود: هزینه این 16 دستگاه آسانسور که از جمله زیرساخت‌هاى ضرورى به منظور بهره‌بردارى عمومى از ایستگاه‌هاى یاد‌ شده به شمار مى‌آیند، حدود 200 میلیارد تومان بوده ‌است که شامل اجراى شفت و گالرى، آهن‌کشى، ساخت و نصب آسانسورها مى‌باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.