| کد خبر: 252669 |

در قالب گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور انجام می شود؛

برخورد با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان در تهران

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور برای برخورد با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان خبر داد.

تین نیوز

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور برای برخورد با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ، مهدی دربانی در مورد گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور اظهار داشت: در پی دریافت گلایه‌ها و گزارش‌های مردمی از فعالیت و برخورد نامناسب مسافربرهای شخصی و ایجاد مشکلات در برخی خطوط از امروز اول اسفند تا ابتدای سال آینده، گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور راه‌اندازی شده است تا کنترل و نظارت دقیق در پایتخت انجام شود.

وی ادامه داد: این همکاری مشترک با پلیس راهور در مناطق مرکز شهر و حومه بازار همچنین مناطق شمال تهران با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا تجمع مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان برای مسافرگیری منجر به افزایش ترافیک نشود.

به گفته دربانی، با تاکسی‌های قانون‌شکن، تاکسی‌هایی که خارج از خطوط خود فعالیت یا اقدام به حمل بار و به صورت دربستی فعالیت می‌کنند نیز برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: این اقدام سازمان تاکسیرانی در راستای افزایش درآمد تاکسیرانان و رضایتمندی و امنیت بیشتر شهروندان سیاستگذاری شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.