| کد خبر: 252596 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

بهره برداری از ۳۵ کیلومتر باند دوم اردبیل - سرچم در سال آتی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۳۵ کیلومتر احداث باند دوم اردبیل - سرچم در سال آتی با هدف افزایش طول بزرگراه های استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۳۵ کیلومتر احداث باند دوم اردبیل - سرچم در سال آتی با هدف افزایش طول بزرگراه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از پروژه های مهم ، حیاتی و شریانی استان اردبیل محور اردبیل - سرچم بوده افزود : طول کل پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم ۱۷۸ کیلومتر در ۷ قطعه هست که ۱۲۴ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی در استان های آذربایجان شرقی و زنجان می باشد.

وی به ۳۲ کیلومتر طول بهره برداری شده این محور اشاره کرد و گفت : ۱۳۵کیلومتر برای این محور پیمانکار انتخاب شده و عملیات اجرایی تمامی قطعات فعال و در حال حاضر ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : در ۴۳کیلومتر باقیمانده مسیر مطالعات تکمیل شده و پیگیر هستیم تصمیم گیری برای احداث آن انجام و عملیات اجرایی شروع شود.

حیدری تصریح کرد : هم اکنون در فصل زمستان ، یخبندان و برف سه عملیات خاکبرداری ، تولید مصالح روسازی و آسفالت و روسازی بتنی و خاکریزی سنگی را در پروژه های راهسازی می توان ادامه داد.

عضو شورای اداری استان با تقدیر از پیمانکاران و عوامل اجرایی پروژه گفت : به محض مساعد شدن شرایط جوی سایر عملیات اجرایی در پروژه شامل عملیات خاکریزی ، روسازی و آسفالت را انجام خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اعتبار مورد نیاز برای کل پروژه اردبیل - سرچم را ۸۳ هزار میلیارد ریال یادآور شد و گفت : از محل ماده ۵۶ بانک صادرات ۴ هزار میلیارد ریال که خوشبختانه تخصیص اعتبار آن محقق و از محل تهاتر نفت با قرارگاه خاتم الانبیاء نیز به قطعه ۷ پروژه با مساعدت مسئولین استان این مهم اتفاق افتاد.

وی به تکمیل ۳۵ کیلومتر و بهره برداری در سال آتی از قطعات این پروژه با هدف افزایش طول بزرگراههای استان اشاره کرد و افزود : یک هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال مجموع مطالبات تاسیساتی و ارزیابی ، پیمانکاران و مهندسان مشاور پروژه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.