| کد خبر: 247562 |

◄ راه اندازی بخش میانی خط ۶ مترو تا پایان امسال

تلاش می‌شود که تا پایان امسال بخش میانی خط ۶ راه اندازی شود تا یکپارچگی تردد در بخش شمالی خط ۶ حفظ شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تلاش می‌شود که تا پایان امسال بخش میانی خط ۶ راه اندازی شود تا یکپارچگی تردد در بخش شمالی خط ۶ حفظ شود.

به گزارش تین نیوز، مسعود درستی 14 شهریور در مراسم افتتاح همزمان ورودی‌های دوم ایستگاه‌ های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی در خط ۶ مترو تهران افزود: هر ایستگاه بنا بر استانداردها باید حداقل دو ورودی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح یک ایستگاه از ۳ ایستگاه باقی مانده خط ۴ مترو تهران تا پایان سال

◄ معرفی خط شش مترو تهران

وی تاکید کرد: تکمیل ورودی دوم ایستگاه‌های باقی مانده در اولویت بود تا حداقل استانداردها مرتفع شود. امروز ورودی ایستگاه شهید رضایی در منطقه ۱۵ و ورودی ایستگاه شهید شهید اشرفی اصفهانی در منطقه ۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه هفت خط موجود مترو باهم یک شبکه را تشکیل می‌دهند، گفت: تا زمانی‌که نواقص رفع نشوند، مترو به اندازه کافی راندمان نخواهد داشت.

به گفته وی، با تأکید و دستور شهردار تهران رفع این نواقص در دستور کار قرار گرفته است.

درستی عنوان کرد: تا زمانی‌که شبکه خطوط هفت‌گانه تکمیل نشود، راندمان پایین است. تلاش می‌شود که نواقص با حداکثر سرعت رفع شود تا استفاده بهینه‌ای از شبکه داشته باشیم.

وی درباره تکمیل خط ۶ گفت: تلاش می‌شود که تا پایان امسال بخش میانی خط ۶ راه اندازی شود تا یکپارچگی تردد در بخش شمالی خط ۶ حفظ شود.

وی با بیان اینکه پله برقی‌ها در همه ایستگاه‌ها کار می‌کنند، افزود: بسیاری از آسانسورهای خط ۶ و ۷ تاییدیه استاندارد را دریافت نکردند. توافق شده است که سازمان استاندارد از آسانسورها بازدید کند تا راه‌حلی پیدا کنیم و تعدادی از آسانسورها مشکل استانداردشان حل شود. در حال حاضر دو دستگاه آسانسور در ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی داریم اما امکان بهره برداری در کنار ۱۰۰ دستگاه آسانسور دیگر به علت عدم دریافت تاییدیه استاندارد وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.