| کد خبر: 247542 |

همکاری بانک ها برای تامین هزینه خرید واگن های مترو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیگیری ها برای تامین واگن های مترو انجام شده و دولت نیز هزینه آن را تقبل کرده که بانک ها نیز در این زمینه همکاری خوبی داشته اند.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیگیری ها برای تامین واگن های مترو انجام شده و دولت نیز هزینه آن را تقبل کرده که بانک ها نیز در این زمینه همکاری خوبی داشته اند.

به گزارش تین نیوز، مهدی چمران در حاشیه نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در زمینه های مختلف با وزارت میراث ارتباط داریم، اظهار کرد: معاون وزیر میراث در کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرسازی حضور دارد. در بافت فرسوده و ارزشمند تاریخی شهر نیز با این وزارت خانه ارتباط داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تشکیلات گردشگری دارد و از این منظر نیز می تواند با وزارت میراث فرهنگی در ارتباط باشد، خاطرنشان کرد: دعوت از وزیر میراث فرهنگی به شورا به مناسبت هفته گردشگری انجام شده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی در حفظ بازار و کسب و کار مردم وارد شود، تصریح کرد: باید ایمنی مردم برای کسبه و مردم حفظ شود و ایمنی آتش نشانی و ساختمان مورد توجه قرار بگیرد. از زمانی که ما فعالیت خود را آغاز کردیم اقدامات خوبی در بازار صورت گرفت.

چمران خاطرنشان کرد: مقداری از مبلغ خرید واگن های مترو باید پیش پرداخت می شد که دولت پرداخت آن را بر عهده گرفت، اما هنوز مبلغی پرداخت نکرده است. مقدمات کار انجام شده و بانک ها همکاری های خوبی را در این زمینه داشته اند. پیش از این پیگیری های لازم را انجام داده ایم و تمام ظرفیت ها را به کار می گیریم که واگن مورد نیاز در داخل کشور تامین شود اما مابقی آن نیز باید از خارج کشور وارد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.