| کد خبر: 247265 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

۴۷ میدل باس تا پایان سال به ناوگان حمل ونقل افزوده می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کوچک (میدل باس) در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، گفت: از این تعداد امروز ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر افزوده شد و مابقی آن نیز تا پایان سال وارد شهر می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کوچک (میدل باس) در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، گفت: از این تعداد ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر افزوده شد و مابقی آن نیز تا پایان سال وارد شهر می شود.

به گزارش تین نیوز، سیدعباس روحانی روز چهارشنبه سی ام شهریورماه در آئین بهره برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان ، اظهار کرد: افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی از نیازهای اصلی و مبرم شهر بود، در این راستا خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کوچک ( میدل باس ) در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که از این تعداد امروز ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر افزوده شد و ۴۷ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال وارد شهر می شود.

وی با بیان اینکه این اتوبوس ها دارای استاندارد یورو پنج است، گفت: کاهش ارتفاع این اتوبوس ها برای تردد معلولان، مجهز بودن به سیستم اطفای حریق و تهویه مناسب از جمله ویژگی های این اتوبوس ها است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: سیستم گرمایش این اتوبوس ها از کف به صورت شوفاژ است و به لحاظ مشخصات فنی موتور بالاترین استانداردها را دارد.

وی با اشاره به خرید اتوبوس های ۱۳ متری با استاندارد یورو پنج ، خاطرنشان کرد: ۱۷۳ دستگاه از این اتوبوس ها خریداری شده است و به مرور به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر افزوده می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به بازسازی اتوبوس های قدیمی ، اظهار کرد: ۲۴۰ دستگاه اتوبوس از رده خارج شده، از سوی تیم کارشناسی این سازمان به لحاظ ظاهر و فنی از صفر تا صد بازسازی شده است.

روحانی گفت: اتوبوس هایی نیز در ناوگان با عمر پایین وجود داشت، اما به دلیل نبود قطعات و خراب بودن از مدار خدمت رسانی خارج شده بود که به همت تیم فنی سازمان به چرخه سرویس دهی بازگشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.