| کد خبر: 247164 |

دومینوی تاخیر در پروازها به پایان میرسد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نقص فنی ایجادشده در سیستم یکی از شرکت های هواپیمایی گفت که مشکلات دومینویی تاخیر در پروازها هم حل میشود.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نقص فنی ایجادشده در سیستم یکی از شرکتهای هواپیمایی گفت که مشکلات دومینویی تاخیر در پروازها هم حل میشود.

به گزارش تین نیوز، پرواز شرکت هواپیمایی معراج به شماره ۴۸۰۲ از مبدا نجف به تهران، که مقرر بوده ساعت ۱۶:۵۵ شنبه ۲۶ شهریورماه کشور عراق را ترک کند، با تاخیر بیش از ۱۷ ساعت مواجه شد که این موضوع سردرگمی و اعتراض مسافران را به دنبال داشت.

در این راستا محمد محمدی بخش  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، درباره مشکل تاخیر در پرواز هواپیمایی معراج بیان کرد: مشکلات فنی برای همه پروازها نیست، روز شنبه این اتفاق برای هواپیمایی معراج رخ داده، به دلیل اشکال در سیستم موتور که ما برای رعایت اصول ایمنی، از پرواز این هواپیما در فرودگاه نجف جلوگیری کردیم و از ایرلاینهای دیگر برای هواپیمای جایگزین کمک گرفتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: درنهایت نقص فنی شرکت هواپیمایی معراج برطرف شده و مشکلات دومینویی تاخیر در پروازها هم حل میشود.

وی درباره وضعیت پروازهای سایر شرکتهای هواپیمایی نیز توضیح داد: پروازهای ایرلاینهای دیگر بهموقع انجام میشود و تا کنون تاخیر جدی در این حوزه نداشتیم؛ حدود ۱۳۰ هزار نفر از طریق پرواز به عتبات مشرف شدند و روال برگشت مسافران هم به جز هواپیمایی معراج، بهصورت عادی انجام میشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.