| کد خبر: 246569 |

پرداخت مابه التفاوت گران فروشی بلیت اربعین توسط ایرلاین ها

اگر هر مسافری به هر طریقی بلیت بالای شش میلیون تومان خریداری کند، سازمان هواپیمایی این مسئولیت را دارد که مابقی مبلغ بالاتر از شش میلیون تومان را از ایرلاین اخذ و به زائران پرداخت کنند.

تین نیوز

معاون سازمان هواپیمایی تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر رعایت نرخ تعیین شده برای پروازهای اربعین از بازه زمانی گفته شده، اگر هر مسافری به هر طریقی بلیت بالای شش میلیون تومان خریداری کند، سازمان هواپیمایی این مسئولیت را دارد که مابقی مبلغ بالاتر از شش میلیون تومان را از ایرلاین اخذ و به زائران پرداخت کنند.

به گزاش تین نیوز، حسن خوشخو، درباره آغاز فروش بلیت اربعین توسط برخی از سایت ها بالاتر از شش میلیون تومان در حالی که طبق ابلاغ سازمان هواپیمایی به ایرلاین ها، فروش بلیت اربعین با نرخ مصوب شش میلیون تومان باید از هشت صبح فردا- دوازدهم شهریورماه- آغاز می شد، گفت: امروز به تمام ایرلاین ها برای فروش بلیت اربعین زودتر از موعد هشدار و تذکر داده شد.

وی ادامه داد: اگر مسافر و زائری که در ایام پانزدهم تا ٣٠ شهریور ماه بلیت بالاتر از شش میلیون تومان خریداری کرده باشد، مابه تفاوت آن از ایرلاین فروشنده اخذ و به خریدار و زائر بازگردانده خواهد شد. 

به گفته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی، با توجه به تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر رعایت نرخ تعیین شده برای پروازهای اربعین از بازه زمانی گفته شده، اگر هر مسافری به هر طریقی بلیت بالای شش میلیون تومان خریداری کند، سازمان هواپیمایی این مسئولیت را دارد که مابقی مبلغ بالاتر از شش میلیون تومان را از ایرلاین اخذ و به مسافران پرداخت کنند.

خوشخو با بیان اینکه مسئولیت تام و کامل فروش بلیت اربعین برعهده شرکت هواپیمایی است، اظهار داشت: هر سایت یا دفتر فروشی که به نیابت از ایرلاین ها نسبت به فروش بلیت اربعین بالاتر از نرخ های مصوب  اقدام کند، این تخلف متوجه ایرلاین فروشنده بلیت به این مجموعه می شود و مابه تفاوت گران فروشی را باید آن ایرلاین پرداخت کند.

وی درباره ابهامات پیش آمده درباره فروش بلیت گروهی توسط یکی از ایرلاین ها تصریح کرد: موضوعات مطرح شده بررسی می شود و در صورت برجا ماندن ابهامات فروش گروهی را محدود می کنیم و سقفی برای فروش گروهی تعیین خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.