| کد خبر: 242690 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

جهاد راهسازی بی سابقه ای با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل شکل گرفته است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از جهاد بی سابقه راهسازی با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از جهاد بی سابقه راهسازی با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )؛ محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های راهسازی در حوزه شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل که با حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: بالغ بر۶۰ میلیارد تومان در آستانه عید نوروز ۱۴۰۰ به حساب پیمانکاران واریز شده تا مطالبات پیمانکاران به روز شود.

وی گفت: جهاد راهسازی بی سابقه ای با تلاش پیمانکاران در سطح استان و در شهرستان پارس آباد با پیگیری نماینده مردم پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل روند پیشرفت پروژه های راهسازی شمال استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کل معارض تاسیساتی از قبیل برق ، گاز، آب ، فیبر نوری و سیفون در سرتا سر مسیر پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند رفع شده است.

حیدری ادامه داد: مانع اصلی به طول ۲.۵ کیلومتر معارضین اراضی شخصی بوده که لازم است مالکان اراضی در مسیر پروژه همکاری لازم را نموده و در اجرای پروژه و آبادانی منطقه ممانعت ننمایند تا ضمن تملک اراضی نسبت به جابجایی تاسیسات در این محدوده نیز اقدامات لازم جهت تصریح در عملیات اجرایی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تا پایان ماه جاری بخش بزرگی از این پروژه زیر بار ترافیک می رود ، گفت: لازم است دادستانی ، فرمانداری و ادارات مرتبط شهرستان در این باره همکاری ، هماهنگی و اقدامات را انجام دهند که این مهم بزودی به سرانجام برسد.

وی گفت: پروژه شهر اسلام آباد هم طبق گزارش پیمانکار مربوطه عملیات بهسازی و تثبیت با سیمان بتن کاری لاین های دو طرف تا ده روز آتی اتمام و به مرحله آسفالت ریزی رسیده و تا پایان ماه عملیات آسفالت آن نیز تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در پروژه سه راهی سربند به مشگین شهر معارضین موجود مانع از اجرای سریع عملیات اجرایی شده است، گفت: طبق تعهدات معاونت عمرانی فرماندار موانع و تاسیسات معارض تا پایان ماه جاری رفع خواهد شد.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد- بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تقدیر از تلاش های مجموعه راه و شهرسازی استان و پیمانکاران پروژه های شهرستان افزود: ما قدردان تلاش و زحمات شبانه روزی مدیرکل راه و شهرسازی استان هستیم چون ایشان با نگاه ویژه ای که به منطقه و مردم عزیز شهرستانهای پارس آباد – بیله سوار و اصلاندوز دارند به جِد پیگیر پروژه ها می باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات محور چهار بانده پارس آباد به سربند ، داخل شهر اسلام آباد و محور سربند به مشگین شهر با حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد- بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران مورد بررسی و راهکارهای لازم برای تسریع روند اجرا و رفع موانع پیشنهاد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.