| کد خبر: 237076 |

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد:

◄ آمادگی 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آمادگی 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در زمان فعالیت مدارس خبر داد.

تین نیوز

قزوین-  آمادگی 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آمادگی 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در زمان فعالیت مدارس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، تعداد 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در سطح شهر قزوین هستند. او با اشاره به شرایط خودروهای مذکور افزود: این اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها؛ مجوزهای لازم و برگه معاینه فنی، برگه کارشناسی کمیته فنی استانداری و برچسب مرتبط با سرویس مدارس را دارند.

این مسئول ادامه داد: واحد بازرسی سازمان اتوبوسرانی نیز در ایام بازگشایی مدارس یک اکیپ ویژه را برای نظارت بر حسن انجام کار سرویس‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در نظر گرفته است. زرآبادی‌پور اضافه کرد: برای ایجاد اطمینان خاطر خانواده‌ها در خصوص پیشگیری از انتقال ویروس در فضای اتوبوس و مینی‌بوس، صرفا از 50 درصد ظرفیت آنها استفاده می‌شود و ضد عفونی آنها نیز با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به پیمانکاران و رانندگان صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.