| کد خبر: 236853 |

درباره واگذاری قطار به قم خبرصحیحی ندارم

رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره واگذاری دو رام قطار از سوی شهردار تهران به شهر قم خبر صحیحی ندارم.

تین نیوز

مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص اخبار منتشر شده برای مجوز شهردار تهران جهت واگذاری دو رام قطار به شهر قم، گفت: من خبر صحیحی ندارم و باید در این خصوص سوال کنم اما برای چنین واگذاری هایی باید یک سری اجازه ها را گرفت اما روی این موضوع کار نکرده ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جلسه هم اندیشی امروز یکشنبه اعضای شورا که با حضور شهردار تهران بوده است، گفت: امروز برنامه خوبی داشتیم که در مورد تلاش های شهرداری برای رفع آبگرفتگی و ایجاد آمادگی ها در پی بارش ها گزارشی ارائه شد که خواستیم این گزارش نیز در حد هفت یا هشت دقیقه در صحن شورا ارائه شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص چاره اندیشی ترافیک سنگین روزهای اخیر تهران نیز گفت: ترافیک سنگین وجود دارد و همیشه در خصوص آن تصمیم می گیریم که نباید باشد. برای اتخاذ راه حل های مناسب این موضوع نیز خیلی تلاش می کنیم به شکلی که جلسات مستمری با وزیر کشور و استاندار تهران برگزار شده است.

وی ادامه داد: فردا ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران می شود و ظرف چند روز آینده نیز چند دستگاه دیگر وارد خواهد شد. تلاش خواهیم کرد مترو را نیز تقویت کنیم. به این ترتیب می توان خیلی خیلی کم امیدوار بود.

چمران تاکید کرد: دولت تصمیم گرفته کمک کند اما شرایط اقتصادی به گونه ای است که کار را سخت کرده، لذا فرمول هایی در نظر گرفتیم که هنگامی که نهایی شود در خصوص آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.