| کد خبر: 21063 |

تعداد جایگاه های سی ان جی و فرآورده نفتی کشور افزایش یافت

تین نیوز | جایگاه های عرضه فرآورده نفتی و بنزین در سراسر کشور با افتتاح 3 جایگاه جدید افزایش یافت.

جایگاه سی ان جی شهرستان آغاجری، جایگاه سی ان جی آفتاب شرق شهرستان سبزوار، جایگاه دو منظوره آذر بویه شهرستان آمل از جمله جایگاه های عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی در کشور است که در روزهای اخیر به بهره برداری رسیده است.

جایگاه سی ان جی شهرداری آغاجری هفدهمین جایگاه تک منظوره منطقه با ظرفیت 1500 متر مکعب در ساعت و با 6 نازل و 3 دیسپنسر با اشتغالزایی 5 نفر درمساختی بیش از 1200 متر مربع در شهرستان آغاجری افتتاح شد.
 
افتتاح جایگاه سی ان جی در سبزوار
همچنین در مراسمی جایگاه سی ان جی آفتاب شرق در منطقه سبزوار افتتاح شد؛ با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه های سی ان جی این منطقه به 23 باب افزایش یافت.

ظرفیت عرضه سوخت سی ان جی در منطقه سبزوار به 6 میلیون و 500 هزار متر مکعب در روز رسیده است؛ باتوجه به 4 دستگاه دیسپنسر و 8 نازل، امکان خدمات سوخت رسانی به بیش از 3000 خودرو در روز فراهم خواهد شد.

این جایگاه با هزینه ای بیش از 18 میلیارد ریال و با مشارکت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و بخش خصوصی در فضایی به مساحت 800 متر راه اندازی و زمینه اشتغال 8 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.
 
افتتاح جایگاه دومنظوره در آمل
جایگاه دو منظوره آذر بویه در شهرستان آمل نیز در روزهای اخیر افتتاح شده است.

این جایگاه قابلیت توزیع همزمان بنزین معمولی، بنزین سوپر، بنزین یورو 4 ، نفت گاز و سی ان جی را دارد که در مساحتی به وسعت 4000 متر مربع با هزینه 4 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

جایگاه آذر بویه نوزدهمین مجاری عرضه شهرستان آمل و چهل و سومین جایگاه دو منظوره منطقه ساری است که در بخش سی ان جی با ظرفیت 1500 متر مکعب و در بخش فرآورده های نفتی با ظرفیت 210 هزار لیتر فعالیت دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.