| کد خبر: 16520 |

تجهیز تاکسی‌های پلاک قرمز اصفهان به تاکسی‌متر تا پایان امسال

تین نیوز | معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرستان اصفهان گفت: درصدد تجهیز تمام تاکسی‌های پلاک قرمز فعال در سطح شهر اصفهان به سامانه تاکسی‌متر تا پایان سال جاری هستیم.
 
رمضان عسگری‌نژاد با اشاره به یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان اظهار کرد: تجهیز تاکسی‌های موجود در سطح شهر به سامانه تاکسی‌متر از برنامه‌‌های این سازمان است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری تمام تاکسی‌های پلاک قرمز شهر را به این سامانه مجهز می‌کنیم.
 
وی به زمان اجرای طرح تجهیز تاکسی‌ها به سامانه تاکسی‌متر در اصفهان اشاره کرد و افزود: از خرداد ماه سال گذشته نسبت به انجام پروژه مجهز شدن تاکسی‌ها به سامانه تاکسی‌متر اقدام کرده‌ایم و برطرف شدن مشکل پول خرد یکی از مهم‌ترین نتایج این طرح است.
 
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه مجهز شدن تاکسی‌های پلاک قرمز به تاکسی‌متر به عنوان نخستین اولویت ما در راستای اجرای این طرح است، تصریح کرد: 10 هزار و 400 دستگاه تاکسی پلاک قرمز در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 4 هزار دستگاه از تاکسی‌های پلاک قرمز موجود در اصفهان به تاکسی‌متر مجهز شده‌ است، اضافه کرد: امیدواریم که تا پایان سال جاری بتوانیم تمام این 10 هزار و 400 دستگاه تاکسی پلاک قرمز موجود در اصفهان را به این سامانه مجهز کنیم.
 
عسگری‌نژاد با اشاره به اینکه راهکار‌های قانونی در راستای استفاده رانندگان تاکسی از تاکسی‌متر برای دریافت کرایه از مردم پیش‌بینی شده است، تاکید کرد: با استفاده از این راهکار‌ها با رانندگانی که از سامانه تاکسی‌متر نصب شده روی تاکسی خود به منظور دریافت کرایه از مردم استفاده نمی‌کنند، به صورت قانونی برخورد می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه 110 تاکسی بانوان نیز در سطح شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، افزود: این 110 تاکسی نیز به سامانه تاکسی‌متر مجهز شده و پس از پایان یافتن عملیات نصب تاکسی‌متر روی تاکسی‌های پلاک قرمز نسبت به آغاز عملیات نصب این سامانه روی تاکسی‌های پلاک سفید اقدام می‌کنیم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930514000849#sthash.0O8HOuXj.dpuf

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.