| کد خبر: 158230 |

کشاورزیان:

وضعیت استخدامی نیروهای راهداری استانها مشخص شود

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اولویت اول این سازمان را روشن شدن وضعیت استخدامی نیروهای راهداری استان ها پس از انتقال وظایف راهداری به ادارات کل حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اولویت اول این سازمان را روشن شدن وضعیت استخدامی نیروهای راهداری استان ها پس از انتقال وظایف راهداری به ادارات کل حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و فعلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان‌دهی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت‌های این سازمان پس از ادغام حوزه راهداری و ورود نیروهای انسانی راهداری به ادارات کل حمل و نقل سابق اعلام کرد و افزود: این طرح با همکاری معاونت راهداری و توسعه مدیریت و منابع در دست اقدام است و در کنار چارت سازمانی مصوب، چارت تکمیلی هم در دست تهیه است تا وضعیت شغلی و استخدامی نیروهای راهداری و خدماتی به‌صورت شفاف مشخص و به تصویب برسد.

این گزارش حاکی است صدرالله بمانا، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سخنانی گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه مدیریتی بیان کرد و خواستار ادامه طرح‌های در دست اقدام، با توان و قوت بیشتر و به‌کارگیری اندیشه‌ها و افکار نو در سازمان شد.

گفتنی است محمد تیموری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع، پیش از این در سمت مدیرکل دفتر برنامه‌وبودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت داشت.

صدرالله بمانا نیز به‌عنوان مشاور عالی رئیس این سازمان در زمینه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه خدمت خواهد داد.

منبع: سايت خبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.