| کد خبر: 148797 |

چهار بانده شدن جاده گهرباران میاندورود در دستور کار

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از چهاربانده شدن جاده گهرباران میاندورود خبر داد.

تین نیوز
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از چهاربانده شدن جاده گهرباران میاندورود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد دامادی دیشب در حاشیه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی ساری و میاندورود با حضور استاندار مازندران، رئیس کمیسیون عمران و معاونان وزیر راه و شهرسازی گفت: تعریض جاده ساری- تاکام از اصلی ترین مطالبات بوده و جاده گهرباران چهاربانده خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از تردد هواپیمای جدید خریداری شده وزارت راه در فرودگاه ساری برای توسعه پروازها خبر داد و افزود: پرواز ساری- تهران به زودی به صورت روزانه، رفت و برگشت انجام می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 16 میلیارد تومان برای تملک و توسعه زمین های اطراف فرودگاه ساری اختصاص یافته است گفت: در این نشست بیش از 33 میلیارد تومان به فرودگاه دشت ناز اختصاص یافت.

محمد دامادی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران و معاونان وزارت راه از پروژه های حوزه راهسازی مازندران افزود:  مقدمات لازم برای تسریع در اتمام پل پنبه چوله میاندرود انجام و جاده گهرباران با همکاری سازمان بنادر کشور تعریض خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات چهاربانده کردن جاده گهرباران آغاز شده است گفت: تعریض جاده ساری تاکام یکی از اصلی ترین مطالبات کمیسیون عمران بوده وفاز دو جاده ساری- تاکام تا دو هفته دیگر آغاز به کار می کند و این در حالی است که پیمانکار فاز یک همچنان به کار خود ادامه می دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی دیشب سه شنبه چهارم مهر به مازندران سفر کردند و امروز نیز از پروژه های عمرانی جاده ساری-تاکام و جاده گهرباران بازدید می کنند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.