| کد خبر: 148610 |

استقرار کامل فرآیند برگزاری امتحانات پایه فنی براساس مقرراتpart- 66

مدیر کل دفتر گواهینامه ها امتحانات وامور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری از استقرار کامل فرآیند برگزاری امتحانات پایه فنی براساس مقرراتpart- 66 از 10 مهرماه سال 1396 خبر داد .

تین نیوز
مدیر کل دفتر گواهینامه ها امتحانات وامور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری از استقرار کامل فرآیند برگزاری امتحانات پایه فنی براساس مقرراتpart- 66 از 10 مهرماه سال 1396 خبر داد .

بنا به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، محمود رضا روحانی اظهارداشت از تاریخ 1396/07/10 کلیه امتحانات پایه فنی بر اساس مقررات part- 66 و به صورت ماژولار برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر گواهینامه ها امتحانات وامور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: هر نفر متقاضی امتحان فنی B1-1 می تواند در سه روز تمامی ماژولهای مورد سوال را امتحان دهد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: اگر فرد متقاضی آمادگی کامل داشته باشد می تواند ظرف سه روز تمامی ماژولها را امتحان دهد اما در صورت عدم آمادگی و عدم تمایل به آزمون فشرده می تواند در بازه زمانی طولانی تر طبق برنامه ریزی خود شرکت نماید.

روحانی در حوزه آموزش خلبانی افزود: دانش آموزان خلبانی نگران نباشند اگرچه مقررات کنونی لازم الاجراست اما سازمان هواپیمایی کشوری در حال تعامل با مدارس خلبانی برای رفع مشکلات بازه انتقال به مقررات Aircrew می باشد و تنفس کافی برای تطابق با مقررات جدید به مدارس داده خواهد شد. وی ادامه داد: سامانه هوشمند صدور گواهینامه های فنی با طراحی جدید راه اندازی شده است و گواهینامه ها با فرصت جدید ذکر شده در part- 66 به متقاضیان اعطا شده است روحانی همچنین از تهیه ویرایش اول سند راهنما برای ارزیابان پروازی Flight Examiner's Manual خبرداد و افزود: با توجه به الزاماتی که در حوزه مقررات Aircrew برای ارزیابی و سنجش مهارت خلبانان وجود دارد و به منظور ایجاد وحدت رویه ببین تمامی Flight Examiner ها این سند راهنما با مشارکت تعدادی از متخصصین صنعت هوانوردی تهیه شده است. روحانی خاطرنشان کرد: این نسخه اولیه به صورت عام در اختیار کلیه متخصصان صنعت هوانوردی قرار میگیرد و در صورتی که متخصصان نقطه نظراتی در خصوص آن دارند میتوانند موارد را به آدرس الکترونیک دفتر گواهینامه ها به نشانی license@cao.ir ارسال کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.