| کد خبر: 135697 |

◄ اعزام نزدیک به 7 هزار گلستانی به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: امسال در عملیات اعزام حجاج به بیت‌الله الحرام ، 6 هزار و 905 نفر از زائران گلستانی از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند .

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: امسال در عملیات اعزام حجاج به بیت‌الله‌الحرام، 6 هزار و 905 نفر از زائران گلستانی از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند .

 

رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با بیان اینکه فرودگاه گرگان وظیفه اعزام 8 درصد کل حجاج ایرانی را بر عهده دارد، گفت: پس از فرودگاه‌های تهران و مشهد، فرودگاه گرگان سومین ایستگاه از نظر تعداد اعزام و پذیرش حجاج است.

 

وی با بیان اینکه تعداد حجاج گلستانی نسبت به سال 1394 بیش از 280 درصد رشد داشته است، افزود: افزایش تعداد حجاج در حالی صورت می‌گیرد که آمارها حاکی از رشد 120 درصدی  پروازهای داخلی فرودگاه گرگان داشته و این مسئله وظیفه خدمت‌رسانی فرودگاه گرگان را دشوارتر می‌کند .

 

آذری ادامه داد: فرودگاه گرگان در حال حاضر با بهره‌گیری از یک ترمینال مشترک (داخلی و خارجی) پذیرش و اعزام مسافران را انجام می‌دهد. در زمان اعزام و پذیرش پروازهای حج با توجه به محدودیت فضا در ترمینال، اپرون و دیگر محیط‌هایفرودگاهی و با توجه به تداخل‌های پروازی و مسافری که به وجود می‌آید، مشکلاتی در پیش خواهیم داشت. بنابراین، برای به حداقل رساندن اثرات این محدودیت‌ها، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و با استفاده از فعال کردن همه ظرفیت‌ها و نیروها خللی در امر خدمت‌رسانی به مسافران ایجاد نشود .

 

وی یادآور شد: اعزام حجاج گلستانی به سرزمین وحی از 25 مرداد تا 3 شهریور 96 و زمان بازگشت آنها 25 شهریور لغایت 3 مهر ماه خواهد بود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.