| کد خبر: 245885 |

مرور وعده‌ های مسئولان:

◄ به روز رسانی مقررات عمومی راه آهن به عنوان قانون اساسی ایمنی تا شهریور

مدیرعامل راه آهن اوایل تیر ماه امسال و در جلسه تشریح دلایل وقوع سانحه قطار مسافری مشهد - یزد در صحن علنی مجلس وعده هایی داد که از جمله آنها به روز رسانی مقررات عمومی تا شهریور ماه بود.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن اوایل تیر ماه امسال و در جلسه تشریح دلایل وقوع سانحه قطار مسافری مشهد - یزد در صحن علنی مجلس وعده هایی داد که از جمله آنها به روز رسانی مقررات عمومی تا شهریور ماه بود.

به گزارش تین نیوز، سید میعاد صالحی با تاکید بر اصلاح ساختار اداری گفت: در راستای اجرای سیاست های کلی قانون اصل ۴۴ و سایر قوانین، موظف هستیم اصل ۴۴ را انجام دهیم که بخشی از کارها در گذشته انجام شده و بخشی دیگر را که نیاز است انجام خواهیم داد.

وی افزود: از جمله اصلاح و به روز رسانی ساختار نظارت بر عملیات اجرایی با عنایت به برون سپاری بخشی از فعالیت ها، آموزش نیروی انسانی، اصلاح ساختار و جذب نیروی انسانی به منظور تکمیل کادر نظارت، بررسی و به روز رسانی مقررات ایمنی و سیر حرکت که فرآیند این اصلاحات زمان بر هستند که در این زمینه بر آن هستیم تا از نظر و تجربه همه کارشناسان استفاده نماییم.

وی عنوان کرد: اصلاح اساسنامه راه آهن و تبدیل راه آهن به یک سازمان توسعه ای، اصلاح ساختار راه آهن با توجه به اقدامات انجام شده در راستای قانون کلی سیاست های اصل ۴۴، اصلاح و به روز رسانی ساختار نظارت بر عملیات اجرایی با عنایت به برون سپاری بخشی از فعالیت ها،  ارتقای سطح آموزشی نیروی انسانی، اصلاح ساختار و جذب نیروی انسانی به منظور تکمیل کادر نظارت ،  بررسی و به روز رسانی مقررات عمومی و سیر و حرکت ، پیگیری لازم جهت تامین منابع مورد نیاز جهت تکمیل سیستم علائم و سیستم A.T.C شبکه حمل و نقل ریلی، استفاده از فن آوری های نوین و هوشمندسازی با استفاده از هوش مصنوعی در جهت ارتقای ایمنی و کاهش بروز خطای انسانی، انجام عملیات بازسازی شبکه ریلی با توجه به عقب ماندگی های انباشته شده در سنوات گذشته، نوسازی و کاهش عمر متوسط ناوگان ریلی، ارتقای برنامه های آموزشی با فن آوری های جدید از جمله تجهیز امکانات آموزشی و سیمولاتور و خرید و استفاده از ماشین آلات ریلی جهت تغییر روش تعمیر و نگهداری از برنامه های آتی راه آهن در حوزه ایمنی است.

مدیرعامل راه آهن اظهار کرد: مطالعات از ماه ها قبل انجام شده و امیدواریم که تا شهریور ماه، مقررات عمومی را که در راه آهن به عنوان قانون اساسی ایمنی می توان از آن یاد کرد، به روز رسانی نماییم.

صالحی تاکید کرد: برای تخصیص منابع مورد نیاز برای اجرای سیستم علائم و سیستم ATC در شبکه حمل و نقل ریلی که چندین سال قبل اتفاق افتاده و بخشی از آن باقیمانده است، اقدامات لازم نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: امیدواریم که با حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم عقب ‌ماندگی‌های تاریخی که از گذشته برای جای مانده است، از جمله ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و ۳ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی که بر جای مانده است، جبران کنیم و گام بلندی برای راه آهن برداریم تا راه آهن جمهوری اسلامی ایران بتواند به عنوان یک نقطه قوت برای کشورمان، ایفای نقش کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    مقررات عمومی حرکت عیب و ایرادی نداره. مشکل شما هستید که نمیتونید بهش عمل کنید