| کد خبر: 258086 |

آلبوم فرصت های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی تدوین می شود

دبیر کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: به زودی آلبوم فرصت های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی تدوین و در اختیار جامعه اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

تین نیوز

دبیر کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: به زودی آلبوم فرصت های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی تدوین و در اختیار جامعه اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز در دیدار  ایمان اسلامیان،  دبیر کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی با علی فکری ، معاون وزیر اقتصاد ورییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران ، پروژه ها و فرصت های وزارت راه و شهرسازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی ، مورد بررسی قرار گرفت .

اسلامیان با اشاره به لزوم هماهنگی ارکان اقتصادی دولت در همه سطوح گفت : موازی کاری و ناهماهنگی با سایر ارکان اقتصادی دولت، هزینه ساز و فرصت سوز است و این نشست ، آغاز راهی نو برای هم افزایی و افزایش نتیجه بخشی در این حوزه است .

وی ضمن برشمردن فرصت های طلایی سرمایه گذاری در پروژه های راهبردی و کلیدی  وزارت راه و شهرسازی افزود :به زودی آلبوم فرصت های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی تدوین و در اختیار جامعه اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

اسلامیان در این دیدار خواستار ایجاد مرکز واحد خدمات رسانی در حوزه سرمایه گذاری خارجی با محوریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و مالی ایران شد.

محورهای تعامل با کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی

علی فکری ، معاون وزیر اقتصاد ودارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی ایران، نیز این دیدار را نوید بخش هم افزایی در حوزه سرمایه گذاری خارجی خواند و گفت :  راهبرد  دولت سیزدهم ، توسعه روابط اقتصادی با کشور های همسایه و همسو است و ما همه توان فنی و تخصصی خود را برای تعریف راهکارهای اجرایی این  راهبرد بکار بسته ایم .

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به چهار محور اساسی در تعامل با کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: شناسایی و جلوگیری از تعاملات ناسالم کلاهبرداران و کارچاق کن های حوزه سرمایه گذاری خارجی و تعریف شاخص های واقعی و قابل ارزیابی برای پروژه هایی که برای معرفی به سرمایه کذاران خارجی دارای توجیه فنی و اقتصادی و نفع عمومی دو محور این تعامل را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف پروژه ها و موضوعاتی که در مرحله تصمیم گیری ، مشمول مرور زمان شده اند و  پایبندی به مکانیسم جدید تعریف شده در تعامل با کشورهای دیگر که هدفش نفع عمومی بیشتر برای مردم ایران است، از دیگر محورهای تعامل با کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی  است.

در این نشست ، آرمان خورسند ، مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی و  کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی به بیان راهکارها و  مسایل این حوزه پرداختند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.