| کد خبر: 267399 |

فاز نخست پروژه تعریض جاده کندوان سال آینده بهره برداری می شود

سرپرست هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد: تا شهریور ۱۴۰۳ فاز نخست پروژه تعریض جاده کندوان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

سرپرست هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد: تا شهریور ۱۴۰۳ فاز نخست پروژه تعریض جاده کندوان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد توکلی در نشستی با موضوع بررسی رفع موانع و ارائه راهکارهای تسریع در روند اجرای طرح ملی تعریض جاده کندوان محدوده مرزن آباد - دزدبن، اظهار کرد: تدابیر لازم برای تکمیل هرچه زودتر پروژه و چهار بانده کردن مسیر و رفاه حال اهالی روستاهای مسیر اجرای طرح اندیشیده می شود. گام نخست این طرح ملی تا شهریور ماه سال آینده زیربار ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه داد: پروژه ملی تعریض محور یکی از پروژه های با اهمیت کشور و سه استان مازندران، البرز و تهران است که جزو مطالبات اساسی غرب مازندران محسوب می شود.

سرپرست هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران بیان کرد: تعریض جاده مرزن آباد به دزبن به طول ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و شرکت ساخت و توسعه راه های کشور از وزارت راه و شهرسازی کارفرمای مجموعه است.

توکلی با بیان اینکه جاده چالوس به دلیل داشتن ترافیک بالا و تردد زیاد خودروها فقط سه تا چهار روز در هفته قابلیت کار کردن دارد، گفت: این پروژه به دلیل محدودیت زمانی و مکانی با وجود اینکه دو سال برای اجرای آن در نظر گرفته شده بود، چهار سال به درازا کشید.

او افزود: در بازدیدی از محل پروژه با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی و منطقه ای، چالش ها و مشکلات بررسی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.