| کد خبر: 212392 |

محور چالوس یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در تردد خودرو‌ها محور چالوس امروز و فردا یکطرفه می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در تردد خودرو‌ها محور چالوس امروز و فردا یکطرفه می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، «سرهنگ علیرضا قدمی» با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۳ امروز پنجشنبه هشتم و جمعه نهم خردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت۱۶ عصر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳روز جمعه ۹خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹خرداد ماه تا ساعت ۲بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۱۲ظهر روز شنبه ۱۰خردادماه در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: همچنین از ساعت ۸صبح روز جمعه ۹خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد تردد انواع وانت بار‌ها از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

 وی ادامه داد: تردد کلیه تریلرها از ساعت ۸تا۲۴ روز  جمعه، ۹خردادماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه – تهران ممنوع می باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور تهران، سوادکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴روز جمعه ۹ خردادماه تردد از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، سوادکوه- تهران ممنوع است.

 رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.