| کد خبر: 207307 |

کاهش ٣٠ درصدی مسافر درونشهری/ فعلا حمل و نقل عمومی تعطیل نمی‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای اخیر و در پی شیوع کرونا ویروس با کاهش ٣٠ درصدی استفاده از انواع وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقلی در این شیراز مواجه هستیم.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای اخیر و در پی شیوع کرونا ویروس با کاهش ٣٠ درصدی استفاده از انواع وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقلی در این شیراز مواجه هستیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی زوربخش گفت: با توجه به توصیه‌های بهداشتی مبنی بر کاهش سفرهای ضروری، با کاهش سفرهای درون شهری تا میانگین ٣٠ درصد روبرو هستیم. به گونه‌ای که در برخی روزها ٣٥ درصد و برخی مواقع هم ٢٥ درصد کاهش تعداد مسافران داریم.

او ادامه داد:  براساس توصیه‌های بهداشتی مدنظر و همچنین تجربیات استفاده از وسیله نقلیه انفرادی در کشور چین، شهروندان ضمن رعایت اصول بهداشتی، از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر استفاده می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: اگرچه استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در فضای باز انجام و به صورت مستمر هم گندزایی می‌شود اما کمتر از آن استفاده می‌شود.

زوربخش با تاکید بر اینکه همه اقداماتی که در راستای ضدعفونی انجام می‌شود بر مبنای تمام پارامترهای بهداشتی است، گفت: تا امروز (سه‌شنبه ۲۰ اسفند) برنامه‌ای برای تعطیلی مترو نداریم و توصیه‌ها بر این است که ناوگان ریلی را فعال نگه داریم، چون انجام سفرها با وسیله‌هایی مانند تاکسی‌های شخصی و ...که ساماندهی نشده‌اند به شدت در انتقال ویروس کرونا تاثیر گذار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه در طول شبانه روز تمام اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، دوچرخه‌های بیدود و اشتراکی و ایستگاه‌های مترو با مواد ضدعفونی، گندزدایی می‌شوند، تاکید کرد که نظارت کافی انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.