| کد خبر: 246125 |

اتمام ایستگاه‌های خطوط ۶ و ۷ متروی پایتخت تا پایان امسال

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتمام ایستگاه‌های ناتمام خطوط شش و هفت مترو تا پایان امسال دور از دسترس نیست.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتمام ایستگاه‌های ناتمام خطوط شش و هفت مترو تا پایان امسال دور از دسترس نیست.

به گزارش تین نیوز، سیدجعفر تشکری‌هاشمی، امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ هم‌زمان با افتتاح بزرگ‌ترین پایانه و پارکینگ زیرزمینی در خط چهار مترو، اظهار کرد: افتتاح ۹.۵ کیلومتر از بخش میانی خط شش مترو و همچنین اتمام ایستگاه‌های ناتمام خطوط شش و هفت مترو تا پایان امسال امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه با عزم و اراده جهادی، می‌توان ۹.۵ کیلومتر از قسمت میانی خط شش مترو را تا آخر سال راه‌اندازی کرد، ادامه داد: به همین ترتیب با روحیه جهادی، بهره‌برداری از ایستگاه‌های خطوط شش و هفت مترو که تعدادی از آنها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تا پایان سال دور از دسترس نیست.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پروژه‌هایی که از سال‌های قبل تا حد زیادی پیشرفت داشتند و در دوره چهار ساله گذشته متوقف مانده بودند، اضافه کرد: این پروژه‌ها امروز مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است و تکمیل پروژه‌هایی که با هزینه اندک به بهره‌برداری می‌رسد، اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

وی تصریح کرد: پایانه و پارکینگ زیرزمینی در خط چهار مترو به عنوان یک پروژه بزرگ‌مقیاس، بزرگ‌ترین پایانه و پارکینگ زیرزمینی مترو محسوب می‌شود و راه‌اندازی این مجموعه، می‌تواند امکان بهره‌برداری از خط چهار مترو را تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.