| کد خبر: 232889 |

پلیس با وانت بارهای سطح شهر برخورد قانونی کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پلیس باید مطالب‌ قانون هوای پاک نسبت به ساماندهی وانت بارها و رفع آلودگی صوتی ناشی از فعالیت آن ها اقدام کند.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پلیس باید مطالب‌ قانون هوای پاک نسبت به ساماندهی وانت بارها و رفع آلودگی صوتی ناشی از فعالیت آن ها اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت نظری در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: بارها گلایه‌هایی درباره آلودگی صوتی در شهر از سوی شهروندان به بنده ابلاغ شده است. بسیاری از اوقات شهروندان از آلودگی صوتی وانت بارها که اقدام به خرید و فروش ضایعات می‌کنند، رنج می‌برند.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: این افراد عمدتاً صدایی بلند و از قبل ضبط شده را پخش و موجب آزار و اذیت شهروندان می‌شوند. البته بنده به عنوان طراح لایحه مشاغل بی کانون خود را ملزم به حمایت از وانت بارها و ساماندهی اصولی آنها میدانم اما اینکه از ابتدای صبح و در روزهای تعطیل این صدای بلند شهروندان را اذیت منو و حتی برای بیماران نیز آسیب را باشد، صحیح نیست.

نظری تاکید کرد: لذا وظیفه خود میدانم تا از پلیس بخواهم مطابق ماده ۲۹ قانون هوای پاک به این موضوع ورود کند. مطابق این ماده پلیس موظف است رانندگانی که ایجاد آلودگی صوتی می‌کنند را در سه مرحله به صورت تصاعدی جریمه کند.

وی ادامه داد: اما در پیگیری از پلیس اعلام شد که به دلیل حضور وانت بارها در کوچه‌های فرعی، امکان جریمه آنها توسط پلیس وجود ندارد.

نظری تصریح کرد: در همین راستا از پلیس می‌خواهم در راستای توجه به این خواسته توجه جدی داشته باشد و حتی امکان راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت شکایت شهروندان نیز وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.