| کد خبر: 204770 |

افزایش بی‌رویه نرخ عوارض طرح ترافیک نداریم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین جزئیات لایحه تعیین عوارض نرخ ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده توضیحاتی داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین جزئیات لایحه تعیین عوارض نرخ ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده توضیحاتی داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازخبرنگار مهر، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین جزئیات لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده، گفت: پیشنهاد شهرداری افزایش ۶۰ درصدی عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده بود که مورد موافقت شورای شهر قرار نگرفت و ما امروز موضوع را در صحن شورای شهر تهران بررسی می‌کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: ما در مدیریت شهری بسیاری از تعرفه‌ها را افزایش ندادیم و با کمیسیون برنامه و بودجه توافق کردیم که از افزایش بی‌رویه عوارض در سال آینده جلوگیری کنیم و باید بگویم که اگر لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده تصویب شود، نرخ تعرفه افزایش معمولی دارد.

علیخانی ادامه داد: هدف طرح‌های ترافیکی که بر اساس مصوبه شورای ترافیک است و شورای شهر تنها نرخ آن را تعیین می‌کند مدیریت سفر و ساعت تردد است و باید بگویم تا زمانی که حمل و نقل عمومی کامل نباشد، نمی‌توانیم به فکر محدودیت و عوارض سنگین باشیم.

وی تصریح کرد: درآمد حاصل از اجرای محدوده‌های ترافیکی باید در جهت توسعه حمل و نقل عمومی استفاده شود و این موضوع مصوبه شورای شهر است، اگرچه در این زمینه تخلفاتی انجام شده که ما تذکراتی به شهردار تهران دادیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.