| کد خبر: 248049 |

ایجاد ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران تا پایان سال

شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی، در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی امیرکبیر و در جمع خبرنگاران با اشاره به نهضت ساخت پارکینگ در تهران، افزود: ساخت ۲۵۰۰ پارکینگ آغاز شده است که هزار عدد آن تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرف ۱۰ روز آینده ساخت یک پارکینگ دیگر نیز در منطقه ۲۰ و ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم با مشارکت تولیت آستان آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم با مشارکت دیگران زمینه ایجاد ساخت پارکینگ را در تهران آغاز کنیم.

شهردار تهران درباره پارک حاشیه ای خودرو اظهار کرد: پارک حاشیه ای در حال ساماندهی است و پیوندی میان ظرفیت های پارکینگ سازی و در پارک حاشیه ای ایجاد خواهد شد و به دنبال ایجاد اپلیکیشنی هستیم تا در بستر آن شهروندان بتوانند قبل از پارک خودرو محل پارک را بدون دغدغه رزرو کنند.

زاکانی درباره نامه ۹ نفر از اعضای شورای شهر درباره انتصابات درون شهرداری تهران گفت: در سال اول حضورمان در شهرداری تهران عمده انتصابات را از طریق کانون ارزیابی انجام دادیم و ماحصل آن انتصاب ۹۷ درصدی افراد از درون شهرداری بود.

وی ادامه داد: در سال دوم شرایطی ایجاد شده است تا نگاه حداکثری به تثبیت و تغییرات حداقلی وجود داشته باشد و همانطور که مشاهده کردید در انتصاب شهرداران مناطق ۱۵ نفر تثبیت، ۴ نفر جابجا و سه نفر تعویض شدند.

زاکانی افزود: از تمام پیشنهادات استقبال می کنیم و برای انتصاب شهرداران تهران ۳۳ مؤلفه را مدنظر قرار دادیم.

شهردار تهران با بیان اینکه در آستانه ماه هشتم سال توانستیم ۵۴۰ هزار تن آسفالت در تهران ایجاد کنیم، گفت: این در حالی است که در سال گذشته ۵۸۰ هزار تن آسفالت ریخته شده بود اما اکنون با وجود آنکه ۵ ماه از سال باقی مانده توانسته ایم ۵۴۰ هزار تن آسفالت را تولید کنیم.

وی افزود: تا ۲۲ بهمن دو کارخانه سیمان در تهران افتتاح می شود و همچنین امیدواریم در شرق تهران نیز بتوانیم کارخانه آسفالتی ایجاد کنیم تا از تحمیل هزینه ها جلوگیری شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.